Re: 2 nagrywarki DVD, Którą wybrać ??

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co_trzeba_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 03 Sep 2004 - 01:08:16 MET DST

Kenickie wrote:

> Poza tym: używanie nagrywarki DVD jako jedynego napędu w kompie (a co za tym
> idzie korzystanie z niej jak z odtwarzacza) to IMHO idiotyzm.

a niby dlaczego?
Ja kiedyś jak kupiłem swoją LG 8/4/32 też podobnie myślałem i kupiłem
dodatkowy napęd CD.
Teraz z perspektywy czasu widzę, że bez sensu wydałem dodatkowe
pieniądze na napęd CD - nagrywarka od jakiś 2 lat już jest moim jedynym
napędem i cały czas pracuje bez zarzutu.

Tak samo kupować dodatkowy napęd do DVD-RW wydaje się nie mieć sensu.
Zanim ona padnie, to już będą o wiele szybsze i nowocześniejsze napędy o
wielokrotnie niższej cenie.

4 lata temu na CD-RW wydałem 560zł + napęd CD 190zł = 750zł.
Teraz sama nagrywarka to już koszt ok. 120zł - czyli widać, że nie
opłacało się kupować napędu CD.

--
Witiia