Re: 2 nagrywarki DVD, Którą wybrać ??

Autor: Tomek[TK] <tk-tk_at_NIESPAMOJwp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 22:13:36 MET DST

> Hmmm szczerze mowiac nie mam pojecia. Filmy DVD ogladam na odtwarzaczu
> stacjonarnym Sony i nie ma on problemow z odczytaniem plyt nagranych na
NECu
> wiec jakosc zapisu chyba OK.

Jesli chodzi o jakos zapisu to w modelu 2500A byla bardzo dobra, i pewnie w
wyzszym modelu nic sie nie zmienilo (mam nadzieje :) ).

> Co do odtwarzania plyt to nie robilem jakis
> super testow, ale wszystkie plyty odczytuja sie bez problemu (no poza tymi
> nagranymi na Lite-onie :D ktore sie nie chca nigdzie odczytac - bledy
same)
> na NECu, wiec chyba wszystko jest OK

ktos na forum CDRinfo.pl napisal ze NEC 2500A mial czasem problemy z
odczytem plytek nawet przez siebie nagranych. Sam niewiem czy to prawda czy
nie, ale mam nadzieje ze w modelu 3500A tego problemu nie ma (skoro mowisz
ze nie bylo problemow z odczytem to pewnie jest OK).

Chetnie bym kupil tego NEC'a, ale jak narazie nie mam za co :) - moze w
niedalekiej przyszlosci bede cieszyl sie nagrywarka DVD :) Swoja droga to
ciesze sie ze ceny nagrywek tej firmy troche spadly :D

--
Tomek
http://www.osiedle-er.prv.pl