Samsung SN 172X

Autor: Kuba Zakrzewski <kuba.zakrzewski_at_casses.it.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 10:10:40 MET DST

Witam
wczoraj kupilem Samsunga SN 172X i mam takie pytanie, podobno w tych
monitorach stosowane sa rozne matryce (TN+FILM oraz PVA) i monitor
wystepujez roznymi czasami reakcji (na pewno byly 16 i 12... i podobno
tez pojawiaja sie 25ms) - i teraz takie pytanie - po czym poznac ktora
wersje kupilem? w serwisie samsunga nie bardzo potrafili mi pomoc,
wyslalem tez maila do samsunga ale wiadomo jak jest u nich z czasem
reakcji ;) moze ktos z grupowiczow juz walkowal ten temat i cos mi podpowie?

kuba