Re: Samsung SN 172X

Autor: Andrzej Kaczmarek <ak_at_wroc.vulcan.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 19:57:03 MET DST

Kuba Zakrzewski napisał(a):

> Witam
> wczoraj kupilem Samsunga SN 172X i mam takie pytanie, podobno w tych
> monitorach stosowane sa rozne matryce (TN+FILM oraz PVA) i monitor
> wystepujez roznymi czasami reakcji (na pewno byly 16 i 12... i podobno
> tez pojawiaja sie 25ms) - i teraz takie pytanie - po czym poznac ktora
> wersje kupilem?

Samsung na początku produkcji tych paneli rozesłał trochę sampli do testów i
one miały PVA 25ms, zamiast deklarowanego TN+Film 16ms, stąd ich kiepskie
wyniki w pierwszych testach. Wszystkie aktualnie sprzedawane egzemplarze mają
TN+Film 12ms. AFAIR na THG i jeszcze jakimś serwisie o tym dokładniej pisali
przy okazji powtórnych testów 172X (z okazji tej 'wpadki' Samsunga).

--
pozdrawiam,
Andrzej