Re: JAK postawić sys. ???

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Thu 02 Sep 2004 - 10:14:16 MET DST

Użytkownik "k o S i o" <kosioo@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:ch5h0m$abv$1@inews.gazeta.pl...
> Witam,
> Stanołaem przed poważnym jak dla mnie problemem ! Mam laptopika z Win XP
> [testowo] chodzi beznadziejnie i musze zmianić sys na ME alno 2K , ale

Tak na marginesie:
2K nie będzie chodził lepiej od XP-ka z wyłączonymi wodortyskami. a ME to
największy badziew ze wszystkich Windows... Jeśli XP chodzi Ci ociężale (bo
domyślam się że to się kryje pod słowem "beznadziejnie") to proponuję 98SE.
XP-ek lubi dużo RAM (przynajmniej 256, pełen komfort przy 512, oczywiście
zależy od zastosowań) - może pomyśl o takim rozwiązaniu...

Pozdrawiam
Tygrysek

PS.
To moja subiektywna opinia podparta wieloletnim doświadczeniem. Jeśli ktoś
się z nią nie zgadza - proszę na mnie nie krzyczeć, tylko grzecznie
przedstawić swoje argumenty :-).