Re: Znowu ta gwarancja (dlugie)

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Tue 31 Aug 2004 - 11:46:10 MET DST
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Message-ID: <4134484a$1@news.home.net.pl>

"rosi" <keyser.sozeNOSPAM@interia.pl> wrote in message
news:cguvoc$jg6$1@atlantis.news.tpi.pl...

> a teraz:
> 1. sklep ci daje 36 m-cy i jego obowiazkiem jest wymienic/naprawic
> urzadzenie w ciagu 14 dni roboczych (!!!) od daty przyjecia do
> serwisu, po uplynieciu terminu masz prawo odstapic od umowy lub zadac
> wymiany towaru na nowy, wolny od wad... nawet jezeli
> producent/importer nie wyrazi na to zgody, sklep ci gwarantuje i
> ponosi ryzyko...

Terefere, dzwonilem do federacji konsumentow i jest tak: jak oddasz na
gwarancji do sklepu, to w ciagu 14 dni sklep musi cie poinformowac, ze
reklamacja jest uznana, lub, ze jest nie uznana. Jesli cie nie
powiadomi, to znaczy, ze reklamacja jest uznana i sprzet zostanie
wymieniony, badz naprawiony. Ustawa nie okresla ile czasu maja na
naprawe lub wymiane i moze to potrwac nawet rok - to w warunkach
gwarancyjnych na gwarancji powinno byc okreslone ile czasu zajmuje im
naprawa lub wymiana.

-- 
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Uwaga adres w naglowku jest antyspamowy !!! 
Received on Tue Aug 31 11:45:23 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 31 Aug 2004 - 11:52:01 MET DST