Re: Znowu ta gwarancja

Autor: Przemek <brak_at_nospam.pl>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 19:08:52 MET DST
Message-ID: <cgvn66$b9v$1@nemesis.news.tpi.pl>

Użytkownik "Bufi" <michalbu@pf.pl> napisał w wiadomości
news:cgtq3q$2rj$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Poczytałem trochę o przepisach na stronie federacji konsumentów,
przejrzałem
> ostatnie posty, ale nie wiem czy do końca rozumiem. Chcę kupić dysk, na
> który producent daje 5 lat gwarancji (WD Raptor). W sklepie deklarują 3
lata
> gwarancji, ale na podstawie paragonu, czyli defacto gwarancji nie dostaję
> żadnej. Czy mam się upominać o kartę gwarancyjną producenta? Jeśli takowej
> nie dostanę, to wtedy mogę uznać towar za niezgodny z umową, tak? Tylko co
> mi to właściwie daje, tzn. co muszę zrobić, aby kupić w tym sklepie
> "pełnowartościowy" dysk.
Pisemna gwarancja producenta to jest z dyskami boxowymi , a dla wersji oem
to producent oferuje
gwarancje na podstawie numerow seryjnych , tzn na stronie producenta
wpisujesz sn dysku
,kod otrzymany z programu diagnostycznego i otrzymujesz numer RNA z ktorym
wysylasz
(na swoj koszt) dysk do centrum serwisowego (w przypadku WD centrum
serwisowe na europe jest zdaje
sie w Niemczech) Po jakims czasie otrzymujesz poczta naprawiony /wymieniony
dysk.
Nalezy jednak pamietac ze producenta nie obowiazuja polskie przepisy
konsumenckie i
np mimo wymiany na nowy dysk gwarancja moze nie biec od poczatku.
pzdr
Received on Mon Aug 30 19:10:18 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 30 Aug 2004 - 19:51:55 MET DST