Re: Pentagramy Freezone - pytanie

Autor: Witiia <witiia_kasuj_co_trzeba_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:14:06 MET DST

Maciek D. wrote:

> z kolei w przypadku Pentagramów - tam montujemy na sockecie specjalną
> "ramkę", a do niej dopiero przykręcamy cooler, który spoczywa sobie już nie
> na gumowych kołeczkach procesora, a bezpośrednio na jego rdzeniu.

nie do końca, bo są 3 sztuki takich przylepianych do radiatora poduszeczek

> Powiedzcie mi, duże jest prawdopodobieństwo, iż uda mi się coś
> spierdzielić, czy zakładaniu tego ustrojstwa? Kompletną lamą nie jestem, po

zakładałem już wiele radiatorów, ale z rękę na sercu mogę powiedzieć, że
Pentagrama zakładało mi się bajecznie łatwo - chyba najłatwiej.
Wkładasz go do podstawki i podkręcasz śrubkę - raz z jednej, raz z
drugiej strony. Dziecko by potrafiło.

Z uwagi na dość duży ciężar, wymyśliłem sposób aby w razie urwania się
zapinek nie popsuć reszty sprzętu. Otóż wykorzystałem dziury, które mam
w płycie wokół socketa. Przeciągnąłęm przez nie takie plastikowe zapinki
i zachaczyłem je o mocowania wentyla. Dzięki temu nawet jakby ząbki
socketa puściły, to radiator nie spadnie na grafike :)

--
Witiia