Re: [OT] Potrzebuję naprawić archiwum

Autor: Borys Power <borsoft_at_gazeta.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 22:13:46 MET DST

Bruno Ramone wrote:

> Wiec

> archiwum można otworzyć, są w nim wszystkie dane: wielkosć po spakowaniu
> i przed, CRC. Wystarczy?
> W jaki sposób odzyskać ?
>
> Bruno

Moze nie "odzyskac", ale stworzyc plik od zera. Majac CRC i wielkosc
pliku moglbys sprawdzic wszystkie warianty ustawien znakow w pliku i
obliczyc dla nich CRC - pewnie byloby pare plikow o danym CRC, ale tych
pare plikow mozna by bylo sprawdzic "czy sie otworzy" :) Samo napisanie
programiku do takiego "odtworzenia" pliku bylo by proste - ale operacja
tworzenia plikow i sprawdzania ich CRC zajela by mase czasu. Mozesz
sobie policzyc:

  195KB=199680B wiec trzeba by wykonac 256^(199680) sprawdzen CRC (no
troche mniej - znasz przeciez dlugosc pliku...) do kazdego sprawdzenia
trzeba utworzyc 195 KBajtowy plik - to tez chwile trwa... OK - wlasnie
sobie uswiadomilem,ze to jest nierealne... 256^100 to juz ~6,67e+240...
czyli nie ma ch*** ;)

Wspomnialem o CRC, bo kiedys sie tym bawilem - z powodzeniem
odzyskiwalem krotkie ciagi... Sorry za rozbudzenie nadziei...

--
Borys Power
GG: 2575874