Re: Pentagramy Freezone - pytanie

Autor: Maciek D. <maciek_d_at_icpnet.pl.spam>
Data: Mon 30 Aug 2004 - 13:47:01 MET DST

    Qc80 Al-Cu kupiony i zapakowany do pudła. :) Montaż bardzo przyjemny,
żadnych problemów. Teraz śmieję się z siebie, że się tego bałem - z
zamocowaniem tego coolerka poszło *duuużo* łatwiej, niż ze Spire
WhisperRockiem IV, którego ostatnio kilkukrotnie "wdrażałem".
    Pentagramik fajniutki - na minimalnych obrotach wcale go nie słyszę (HDD
jest sporo głośniejszy), a wydajność deczko lepsza niż poprzedniego zestawu.
Jedyna uwaga tyczy naklejki zabezpieczającej, która po ściągnięciu zostawiła
sporo kleju na podstawie radiatora - trzeba było czyścić.
    Jeszcze raz dziękuję wszystkim za instruktaż i opinie.

    Pozdrowienia!

--
MD