Re: Access volation...

Autor: DominikM <dominik_at_pertus.com.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 01:19:26 MET DST

> I nic nie mogłeś sobie dopasować ani podzielić się tym, co pasuje lepiej
> niż inne przypadki? Mamy za Ciebie odwalać robotę? Wciąż nie zająłeś się
> aktualizacją samego systemu. Windows Update się kłania.

I dopasowałem sobie to, co potrafiłem dopasować. Zadałem
pytanie na tyle szczegółowo i konkretnie, na ile potrafiłem.

Aktualizacja systemu jest osobnym tematem -- mam na głowie
więcej rzeczy, niż siedzenie przed ekranem i ściąganiem
odpowiednich łatek. Wszystkim się zajmę. W swoim czasie.

"Mamy za Ciebie odwalać robotę?" -- nie rozumiem Twojego
zdenerwowania. Zwróciłem się do Was w momencie, kiedy
uznałem, że nic logicznego nie będę w stanie sam wykombinować.
Liczyłem na pomoc -- nie musiałeś odpowiadać na moją
wiadomość, tak samo, jak nie proszę, byś odpowiedział na
obecną.

> Znaczy zmieniłeś w menedżerze urządzeń kartę na standard VGA PCI,
> odinstalowałeś sterowniki, zmieniłeś fizycznie kartę na nową i
> zainstalowałeś nowe sterowniki?

Znaczy się -- zainstalowałem system od zera. Już z nową kartą.

> Tobie może tak, ale nie bajerom z najnowszych sterowników czy DX9.

Nie interesują mnie bajery z najnowszych sterowników DX9. Do
pracy wystarczy mi 96 MB i czteromegowa Riva, którą siedziała
do tej pory w komputerze, a którą zmieniłem bardziej z musu, niż
z chęci.

> Najnowsze czyli jaka wersja? Najnowsze nie znaczy najlepsze. Ja skończyłem
> na sterownikach do IDE w wersji 3.50 (mogą być nowsze 3.56, jeśli masz
> chipset 1543C, a nie któryś starszy 1543) i sterownikach do AGP w wersji
> 1.72. Nowsze sterowniki (integrated) nie są przeznaczone dla tego
> chipsetu.

OK, mój błąd -- nie najnowsze. 1.69e dla AGP.

> 10.80 są zbyt stare i mogą nie pracować poprawnie z GeForce ani z DirectX
> 8/9.
> Sterowniki trzeba wybierać _odpowiednie_ do posiadanego sprzętu, a nie
> takie, jakie się nawiną.

10.80 pracują stabilnie. To mi wystarczy.

> Zazwyczaj zaleca się zostawiać przerwę między kartą graficzną a najbliższą
> kartą PCI.

Dlatego zmieniłem układ kart w komputerze. I wszystko działa OK,
stąd moje wnioski.

/d.