Re: Access volation...

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 19:45:10 MET DST

Osoba podpisana jako DominikM <dominik@pertus.com.pl> w artykule
<news:cgr45l$m3e$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> I dopasowałem sobie to, co potrafiłem dopasować. Zadałem
> pytanie na tyle szczegółowo i konkretnie, na ile potrafiłem.

Nie podałeś tych wszystkich szczegółów, o które się tu dopytuję...

> Aktualizacja systemu jest osobnym tematem -- mam na głowie
> więcej rzeczy, niż siedzenie przed ekranem i ściąganiem
> odpowiednich łatek. Wszystkim się zajmę. W swoim czasie.

Bez tego nie ma większego sensu dalsza dyskusja. Pewne wymagania trzeba
spełnić i już. Dziś wydaje Ci się wszystko OK, a jutro znowu będziesz miał
problemy.

> "Mamy za Ciebie odwalać robotę?" -- nie rozumiem Twojego
> zdenerwowania.

To tylko zwrot retoryczny, który miał wskazać Ci niestosowność ukrywania
własnych poczynań przed osobami próbującymi udzielić pomocy. Jeśli pomoc
ma być szybka i skuteczna, powinieneś napisać, co robiłeś i z jakim
skutkiem.

> Zwróciłem się do Was w momencie, kiedy
> uznałem, że nic logicznego nie będę w stanie sam wykombinować.
> Liczyłem na pomoc -- nie musiałeś odpowiadać na moją
> wiadomość, tak samo, jak nie proszę, byś odpowiedział na
> obecną.

Bądź łaskaw poczytać http://rtfm.killfile.pl i nie utrudniaj, skoro sobie
sam nie dajesz rady.

> Znaczy się -- zainstalowałem system od zera. Już z nową kartą.

Znaczy instaluje się zgodnie z zaleceniami tak - najpierw system z kartą
VGA PCI, potem sterowniki do chipsetu i do AGP, dopiero na końcu
sterowniki do karty.

> Nie interesują mnie bajery z najnowszych sterowników DX9. Do
> pracy wystarczy mi 96 MB i czteromegowa Riva, którą siedziała
> do tej pory w komputerze, a którą zmieniłem bardziej z musu, niż
> z chęci.

Wróć do starej karty albo dostosuj komputer do wymagań nowej. Poczytaj
archiwum i zastanów się, czy nie lepiej było wydać pieniądze na RAM.

> 10.80 pracują stabilnie. To mi wystarczy.

Widać nie bardzo stabilnie, skoro tu zgłaszasz problemy. U mnie do wersji
12.90 włącznie były kłopoty z OpenGL, a PowerDVD nie chciał korzystać z
akceleracji sprzętowej.

> Dlatego zmieniłem układ kart w komputerze. I wszystko działa OK,
> stąd moje wnioski.

Zadziwiająco dużo osób uważa za poprawny wniosek "format c: usuwa
wszystkie błędy"...

Może problemem nie było położenie kart, a przydzielanie przerwań? Może nie
włączyłeś przerwania dla VGA albo pogryzło się np. z kartą dźwiękową?
A może problem leży w tych pytaniach, na które nie udzieliłeś odpowiedzi?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)