Re: Access volation...

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 23:04:28 MET DST

Osoba podpisana jako DominikM <dominik@pertus.com.pl> w artykule
<news:cgqfn6$qmm$1@nemesis.news.tpi.pl> pisze:

> Google na ten temat mówią dużo. Każdy przypadek inny.

I nic nie mogłeś sobie dopasować ani podzielić się tym, co pasuje lepiej
niż inne przypadki? Mamy za Ciebie odwalać robotę? Wciąż nie zająłeś się
aktualizacją samego systemu. Windows Update się kłania.

> Tak, tak dzieje się z każdym plikiem. Kodeki -- począwszy od
> DivX 3.1alpha, skończywszy na jednych z najnowszych.

Wywal wszystkie i zainstaluj ffdshow. Najnowszy pakiet jest prawie
kompletny...

> Nie.

Znaczy zmieniłeś w menedżerze urządzeń kartę na standard VGA PCI,
odinstalowałeś sterowniki, zmieniłeś fizycznie kartę na nową i
zainstalowałeś nowe sterowniki?

> 96 MB wystarcza mi w zupełności.

Tobie może tak, ale nie bajerom z najnowszych sterowników czy DX9.

> Zainstalowane. Najnowsze.

Najnowsze czyli jaka wersja? Najnowsze nie znaczy najlepsze. Ja skończyłem
na sterownikach do IDE w wersji 3.50 (mogą być nowsze 3.56, jeśli masz
chipset 1543C, a nie któryś starszy 1543) i sterownikach do AGP w wersji
1.72. Nowsze sterowniki (integrated) nie są przeznaczone dla tego
chipsetu.

> Kupiłem kartę. Zainstalowałem pierwsze sterowniki,
> jakie tylko były pod ręką. Obecnie mam 4.13.01.1080,
> nic to nie zmienia.

10.80 są zbyt stare i mogą nie pracować poprawnie z GeForce ani z DirectX
8/9.
Sterowniki trzeba wybierać _odpowiednie_ do posiadanego sprzętu, a nie
takie, jakie się nawiną.

> Wydaje mi się, że problem tkwi w karcie sieciowej, znajdującej
> się zbyt blisko grafiki.

Zazwyczaj zaleca się zostawiać przerwę między kartą graficzną a najbliższą
kartą PCI.

> Stąd przegrzewanie sprzętu i błędy systemu.

Przegrzewa się, bo tak uważasz czy może sprawdziłeś, że tak jest?
Na procesorze karty jest tylko radiator czy też wiatrak?
A jak wygląda chłodzenie pamięci karty?
Dlaczego uważasz, że przyczyna nie może tkwić w przegrzewaniu procesora,
pamięci RAM czy karty sieciowej?
A może to kwestia brudnych styków lub niedociśniętych elementów?
A może to słaby zasilacz czy niedopasowane pamięci - przecież masz kilka
różnych modułów?
A może resetowałeś BIOS i nie włączyłeś przerwania dla VGA?
A może masz uszkodzone pliki na dysku albo dysk się sypie w ogóle?
A może coś instalowałeś, co podmieniło Ci pliki OLE i stąd błąd w
OLEAUT32.DLL?
A może zatrudnisz wróżkę lub przeczytasz <http://rtfm.killfile.pl>?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)