Re: laptop i bezprzewodowa neostrada

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Sun 29 Aug 2004 - 01:26:27 MET DST

rosi wrote:

> podaj marki i gdzie kupic, bo mnie uczono, ze taki znaczek ~ (robaczek
> falisty :) ) oznacza 'okolo'...

dobra okolo - ale okolo 100PLN to nie jest okolo 300PLN;

przejdz sie po allegro;

ceny kart PCMCIA to od 80PLN do 110PLN; mowie o tych tanszych, z
gwarancja, nowych, nieuzywanych; do tego koszty operacyjne okolo 10PLN;
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=9100&order=t&view=gtext

ceny kart PCI to rowniez od okolo 100PLN za Ralinka /czyli dobra
firme/ do okolo 120PLN i tutaj rowniez mowie o tych tanszych;
ewentualnie za podobna kase mozna miec karte USB; +10PLN oper;
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=9488&order=t&view=gtext

AccesPoint z wbudowanym routerem oraz WAN-em przystosowanym
do polaczen DSL, to np. D-Link Di-614+ dostepny obecnie na allegro
za dokladnie 300PLN + koszty operacyjne; ale mozna kupic takze
inny model innego producetna, o ile ma to sens; jednak z tego, co
rozumiem, to i tak trzeba miec jeszcze modem DSL; natomiast
urzadzenie z wbudowanym modemem DSL to koszt 600PLN na allegro,
wiec mowiac "~400PLN" nie miales takiego na mysli:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=9487&order=t&view=gtext

rozumiem, ze mozna nieco przesadzic, ale jezeli karte kosztujaca
okolo 130PLN wyceniasz na 300PLN, nie jest to w porzadku;

adas;