Re: Przegrzewanie się procka, czy aż tak ?

Autor: Paweł Chrobak <beefens_at_o2.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:31:12 MET DST

Dobry pomysł z tym CPUIdle, tylko jedno pytanie bo nie wiem, jeśli włączę
grę która używa prawie wszystkich części procka, bo tylko wtedy jest
problem, to jakie części procka będzie CPUidle wyłaczał wtedy ? Czyli o ile
programik jest swietny jak sie przwie nic nie robi na kompie, o tyle jak
działa jak się mocno obciąża procka ?

> Skoro te programy czerpią wiadomości z BIOSU to skąd bierze pomiary
> Motherboard Monitor?

Nie wiem czy to nie jest tak, że różne płyty mają różne czujniki
odpowiedzialne za pomiar temp. i jeśli program żle zinterpretuje rodzaj
czujnika to żle będzie interpretwał pomiar, kiedyś pisali w dokumentacji
jakie czujniki Matherboard potrafi poprawnie wykrywać i interpretować.
Chodzi mi w każdym bądź razie o to , że twoje rozbieżności wskazań będą sie
chyba wywodzić z tego ,że każdy program odczytuje wskazanie temp. z czujnika
i interpretuje po swojemu, czyli któryś interpretuje źle.
Poprawcie mnie jeśli pokręciłem