Re: [komputer] - zakup, konfiguracje do oceny

Autor: rashman <nr_at_4620745.gg>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:35:48 MET DST

BQB napisał(a):

> Naprzyklad tu:

http://groups.google.pl/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&threadm=bno4b6%244qn%241%40atlantis.news.tpi.pl&rnum=11&prev=/groups%3Fq%3DHT%2Bgroup:pl.rec.gry.komputerowe.*%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Dpl.rec.gry.komputerowe.*%26start%3D10%26sa%3DN

Krotko mowiac jeden post, w ktorym ktos pisze, ze PODOBNO sa to problemy z HT ze
wskazaniem na slowo podobno, bo on sam nigdy tego nie doswiadczyl. Dales troche
smieszny przyklad :)

A ja nie bede uzywal slowa podobno. Gralem we wiekszosc tego o czym pisze autor
tamtego watku i nie mialem najmniejszego problemu. Nie instalowalem specjalnych
patch'y na HT, nie przypominam sobie, zebym robil cos takiego, a mam sie za
swiadomego uzytkownika Windowsa :] Nie korzystam z windowsupdate, raczej
instaluje to co mnie interesuje korzystajac z KB Microsoftu.

> To czy bedzie ci sie czesto doczytywac zalezy od ramu, ja majac 512
> czasami drzwi w doom3 otwieraly sie z lekkim opoznieniem, teraz majac
> 1G na nic nie narzekam :-D
Zauwaz, ze to porowanie: chodzi mi o to, ze plynnosc pracy w systemie mozna
porownac do plynnosci w grach. W grach to kwestia ramu, w systemie to kwestia
ramu i HT, ktore to pomoga w utrzymaniu tej plynnosci. Teraz rozumiesz?

> Ale on mowi, ze chce AMD 64Bit, a to jest sporo wydajniejsze od P4.
To zalezy od zastosowania.

> Zwlaszcza bedzie czuc roznice jak zainstaluje WinXP 64Bit - jak tylko
> usuna troche bledow.
Rozmawiamy o komputerach czy o sci-fi ? Jak bedzie WinXp64 to bedziemy sie
martwic. Nie chce mi sie wierzyc, ze Intel odpusci taki lakomy kasek. Zreszta
jak bedzie tak jak mowisz to kupie sobie AMD, nie jestem fanatykiem marek -
kupuje to co w danym momencie jest najatrakcyjniejsze.

--
pozdr.
r.