Re: Przegrzewanie się procka, czy aż tak ?

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:18:03 MET DST

witam, ja też miałem podobną sytuację co ty, ale zmieniłem sobie cooler na
Pentagram Freezone i zauważyłem, że temp spadła o ok. 5C.
Druga sprawa, to zainstalowałem sobie program CPUIdle, który obnizył mi temp
o ok 10C, czyli to już 15C
Trzecia sprawa, to zainstalowałem sobie program Motherboard Monitor 5.3.7.0
i zdziwiłem się, bo temp jaka mi pokazuje ten program wynosi 52C bez
włączonego programu CPUIdle. Co więcej BIOS, program do monitorowania temp
GIGABYTA i program SISOFTWARE SANDRA pokazują mi w tej chwili temp ok 60C.
Skoro te programy czerpią wiadomości z BIOSU to skąd bierze pomiary
Motherboard Monitor?

Proponuję zainstaluj sobie CPUIdle i podaj dokładnie nazwę twojego procka.
Mój jest Barton a z tego co wiem, to Bartony mocniej się grzeja od zwykłych
Athlonów XP. No niestety to już sa bardzo potężne procesory i trzeba
naprawdę mocno je chłodzić.
Inaczej się ma sprawa z procesorami Intela, no ale kto ma tyle kasy?

PS.
Athlony mają własne czujniki temp i jak wzrośnie temp do pewnej wartości to
syłączają/resetują kompa.

Pozdrawiam