Re: Przegrzewanie się procka, czy aż tak ?

Autor: Kuba K. <laska_at_interia.pl>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:50:12 MET DST

> Dobry pomysł z tym CPUIdle, tylko jedno pytanie bo nie wiem, jeśli włączę
> grę która używa prawie wszystkich części procka, bo tylko wtedy jest
> problem, to jakie części procka będzie CPUidle wyłaczał wtedy ? Czyli o
ile
> programik jest swietny jak sie przwie nic nie robi na kompie, o tyle jak
> działa jak się mocno obciąża procka ?

Powiem ci, że ja nie zauważyłem żadnej różnicy grając w takie gry, jak NFS
Underground, czy GTA Vice City przy włączonym jak i przy wyłączonym CPUIdle.
On wyłącza tylko te funkcje procka, które w danym momencie nie są używane,
czyli grając w jakąs "solidną" grę włącza aktualnie używane przez grę
funkcje procesora.