Re: SATA czy IDE

Autor: rashman <nr_at_4620745.gg>
Data: Sat 28 Aug 2004 - 12:23:47 MET DST

CodeBoy napisał(a):

> Samsung w HDD to jest jak kupienie Fiata i mowienie ze jest lepszy od
> BMW/ Mercedesa , no bez jaj
Wiesz, ze Ferrari i Maseratti to nomen-omen Fiat?

To tez dziadowskie firmy?

Dyskusja jest bezcelowa - ja znalazlem na 20 takich postow zadowolonych userow,
ale to nie miejsce na licytacje. Wyluzuj - o dyskach zakladam wiesz niewiele, bo
pytasz o nie. Ja nie chce Ci zrobic krzywdy, nie handluje dyskami, nie mam
udzialow w Samsungu (a szkoda). Bynajmniej Ci enie oskarzam, ale widocznie
znajomosc goola stoi u Ciebie na podobnym poziomie jak znajomosc hdd to nie
dziwi mnie, ze znalazles 2 posty ;)

--
pozdr.
r.