Re: Tajemniczy pomor komputerow...

Autor: Reksio <mislawek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 18:35:59 MET DST

> pomoru komputerow mam w tej chwili 3 niesprawne. Poradzcie prosze co
zrobic
> z tym fantem. Co moze byc przyczyna? Czy mial ktos podobny przypadek?
> Dzieki z gory za wszelkie sugestie.
......ciach.....

Witam
    Jaki jest system zasilania komputerów? Osobna instalacja z gniazdami DAT
? Z UPSem on-line? Osobny obwód zasilania? Czy też może wszystko "jak leci"
do pierwszego lepszego gniazdka w ścianie? W tym przypadku wystarczą
zaśniedziałe połączenia i obluzowane śrubki w gniazdku. Powstaje łuk
elektryczny, czasem połączenie "się zespawa" na krótko. Do tego może jeszcze
różne urządzenia obciążające obwód i "siejące" zakłócenia. Ale
najważniejsze - zasilacz nie pracuje w optymalnych warunkach.
Są jeszcze inne rozwiązania tej zagadki:
1. Złośliwość rzeczy martwych
2. Cud
3. Inne :-)

Pozdrrr.... Reksio

P.S.
Daj znać gdy wyjaśnisz przyczynę - sam jestem ciekaw.