Re: Tajemniczy pomor komputerow...

Autor: Stefek Borkowski <stefek_at_killspam.edu>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 19:02:22 MET DST

Reksio wrote:
> ......ciach.....
>
> Witam
> Jaki jest system zasilania komputerów? Osobna instalacja z
> gniazdami DAT ? Z UPSem on-line? Osobny obwód zasilania? Czy też może
> wszystko "jak leci" do pierwszego lepszego gniazdka w ścianie? W tym
> przypadku wystarczą zaśniedziałe połączenia i obluzowane śrubki w
> gniazdku. Powstaje łuk elektryczny, czasem połączenie "się zespawa"
> na krótko. Do tego może jeszcze różne urządzenia obciążające obwód i
> "siejące" zakłócenia. Ale najważniejsze - zasilacz nie pracuje w
> optymalnych warunkach.

Witam.
Dzieki serdeczne za odzew. Chyba jedyne rozsadne uzasadnienie problemu
nalezy wiazac z elektryka. Niestety, nie mam tu zadnych zabezpieczen z
wyjatkiem listwy elektrycznej z bezpiecznikiem. Obluzowane gniazdko
generujace luki elektryczne, itp. to dla mnie magia. Bede musial poprosic
zakladowego elektryka o kontrole. Czy sadzisz, ze wszystkie zasilacze sa juz
nieodwracalnie rabniete? Nie mam odwagi podlaczac testowo kolejnego
zasilacza... :)
Dam znac jak rozwiaze problem. Poki co, pozdrawiam.
Stefek