notebook M6822NBH

Autor: maciekz71 <maciekz71_at_wp.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 18:34:16 MET DST

Witam, przymierzam sie do powyzszego notebook'a.
Chciałem uslyszec opinie uzytkownikow tego sprzetu.
Mile widziane sa oczywiscie porownania z innym notkami :).
Najnizsza cene jaka znalazlem to 6590 i tyle max moge przeznaczyc na
sprzet.
Komp potrzebny jest mi raczej do pracy niz do gier. Arkusze, baza SQL itp.

Asusik ten ma dwie kosci pamieci 2x256. Ile moze kosztowac zmiana tego na
jedna 512?

dzieki maciekz71

ps. Krotka specyfikacja powyzszego:

Procesor

Intel Centrino Pentium M 1.5GHz 1MB cache

Dysk twardy

40 GB UDMA100
Pamięć RAM

512MB DDR Rozszerzalna do 2GB
Matryca

SXGA+ 15" TFT color (1400x1050)
Napęd optyczny

DVD+CDRW (24x24x24x/8x)
Napęd FDD

Zewnętrzny napęd 1,44'' USB (opcja)
Chipset

Intel 855PM & ICH4-M
Karta grafiki

ATI Mobility? Radeon? 9600, 64MB VRAM
Dźwięk

Wbudowana karta dźwiękowa AC-97 kompatybilna z Sound Blaster Pro, 3D
Effect & Full Duplex,
wbudowane głośniki, mikrofon, wyjście słuchawkowe, wejście mikrofonowe,
Fax/modem

Wbudowany fax/modem 56K V.90
Karta sieciowa

Wbudowana karta sieciowa 10/100/1000BaseT
Wbudowana karta Wireless LAN Intel 802.11b

Urządzenie wskazujące

Touchpad z klawiszami przewijania
Porty komunikacyjne

1 x port równolegly (EPP/ECP)
1 x złącze do podłączenia zewnętrznego monitora
1 x IEEE 1394
1 x TV out (S-Video)
4 x port USB 2.0
1 x PCMCIA typ II/I CardBus
Wbudowany czytnik kart pamięci
(SD/MMC/MS/MS PRO)
1x PortBar III 68-pin Connector
Moduł IrDA

Wbudowany port do bezprzewodowej transmisji danych na podczerwień v 1.1
4Mbps
Bateria

Li-Ion 4400mAh , zasilacz sieciowy 19V
Wymiary (mm)