Re: Hitachi dyski

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 16:15:29 MET DST

Proces Sledziu <Bono@autograf.pl> zwrócił błąd:
> A wiec przerobilem wszystkie (chyba) mozliwe programy i to co mi kazales.
> DRive Fitnes Test nie znalazl zadnych bledow, zakonczyl wynik pozytywnie.
> [...]
> Aha jeszcze jedno. Uruchamialem takie programy jak Aida32,
> Everest,HddHealth,DFT i wszystkie one pokazuja ze dysk jest w UDMA.
> Liczba bledow UDMA CRC Error Count Total jest stala i wynosi 56bledow.

Według oprogramowania wszystko OK, jesteś pewien że naprawdę dzieje się coś
złego? Problemów ze sterami nVidii nie liczę. Ja bym sprawdził na innym
systemie operacyjnym, ale nie wiem czy masz taką możliwość.

> Nie mam zielonego pojecia co robic dalej.
> A co do serwisowania dysku i jego wymiany. Dysk jest juz po gwarancji,ma juz
> przeszlo 3 lata (prawie4) to sie w ogole oplaca go im oddawac?
> Jak to wyglada taka wymiana finansowo, ewentualnie naprawa czy cos
> takiego....

Nie opłaca się, gdyż ewentualna naprawa będzie kosztować więcej niż dysk
warty.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze