Re: Hitachi dyski

Autor: Sledziu <Bono_at_autograf.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:16:02 MET DST

A wiec przerobilem wszystkie (chyba) mozliwe programy i to co mi kazales.
DRive Fitnes Test nie znalazl zadnych bledow, zakonczyl wynik pozytywnie.
Zrobilem nim 2 razy quick test i 2 razy Advanced test.
Program ten rowniez pokazuje ze dysk pracuje w UDMA5.Zauwazylem ze po
zrobieniu testow skocyzla temperatura dysku o 10stopni az.
Zainstalowalem HDD Health i od razu mi wyskoczylo ze temperatura dysku jest
krytyczna bo az 49stopni. Zaradzilem na to jakis wenyl i mam teraz 40stopni.
Kontroler w windzie odinsatlowalem, zresetowalem kompa, windows sam
zainstalowal swoje stery i .....dupa, to samo.
Oryginalne stery solteka tez instalowalem i nic nie daje. Sciagnalem
najnowsze stery do nforce2 ze strony Nvidii i po zainstalowaniu i
zresetowaniu systemu pada winda, tzn pojawia sie logo XP i tak sie laduje
ruski rok.....i konca nie widac.
Aha jeszcze jedno. Uruchamialem takie programy jak Aida32,
Everest,HddHealth,DFT i wszystkie one pokazuja ze dysk jest w UDMA.
Liczba bledow UDMA CRC Error Count Total jest stala i wynosi 56bledow.

Nie mam zielonego pojecia co robic dalej.
A co do serwisowania dysku i jego wymiany. Dysk jest juz po gwarancji,ma juz
przeszlo 3 lata (prawie4) to sie w ogole oplaca go im oddawac?
Jak to wyglada taka wymiana finansowo, ewentualnie naprawa czy cos
takiego....

Sorki za przydlugiego posta :P
Pzdr