Re: Nagly zanik pradu - UPS winny czy zasilacz.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 16:15:32 MET DST

Proces Zbyszek <zetzzet@poczta.onet.pl> zwrócił błąd:
> Nie jestem w stanie sobie przypomniec - UPS mam w domu w Szczecinie, a
> obecnie siedze w Stolicy, ale byly tam 3 ekrany (zakladki) Status,
> Configuration i Help. I w configuration zdaje sie jest to Run Self Test - a
> moze w Helpie da sie na ta opcje kliknac i przekieruje...

Ściągnąłem najnowszą wersję Powerchuta PE (1.5) i zainstalowałem. Nie ma
tych opcji co znaczy, że po prostu mój UPS tego nie obsługuje, jak rozumiem
helpa. Po co dali monitorig w tej sytuacji - nie wiem. Zmienił mi się tylko
język na polski, ale to za mało żeby zostawić ten program, na razie
odinstalowałem. Trudno.

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze