Re: Czy athlon mobile 2500+ potrzebuje sterownikow?

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:17:13 MET DST

Xob napisał:

> tiaaa... ? a to na jakiej ?

A to już jest właśnie praca domowa dla ciebie - celowo tego nie
wyjaśnię, bo pisałeś o tym z takim przekonaniem, jakby dla ciebie
była to oczywista sprawa. Dla mnie ona nie jest tak prosta.
Zgłębiam ten temat już od dłuższego czasu, mam już sporo
informacji, ale jeszcze więcej ich mi brakuje. W każdym razie nie
udało mi się zdobyć całkowitego algorytmu identyfikacji procesora
dla wszystkich platform. Jest on na tyle zawiły, że nawet
producenci płyt głównych mają ciągle problem z jego prawidłową
implementacją, zwłaszcza, gdy pojawiają się nowe rodziny
procesorów.

Hint: ID, Family, sSpec Number (to ostatnie dla Intela).

--
                        Pozdrawiam, Sniper