Re: Czy athlon mobile 2500+ potrzebuje sterownikow?

Autor: Geralt <przemyslaw26_at_interia.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 23:07:50 MET DST

Użytkownik "Brodi" <madmax81@no_spaminteria.pl> napisał w wiadomości
news:cgdm54$cmt$1@nemesis.news.tpi.pl...
> no wiesz wcale nie takie głupie
> nie XP tylko twoja płyta potrzebuje czegoś co się nie nazywa sterownik
tylko
> BIOS
> co gdzie i jak polecam odczytać numer seryjny z twojej płyty głównej (np
> AIDA to robi) i pogooglać .

Tak, ale np. program Everest wykryw ami dobrze ze to jest mobile AMD athlon
XP-A 2333 Mhz (14x167)... A Windows nie widzi i ma steroniki do unknown. Mam
wrazenie ze moze nie korzystac z instrukcji 3DNow! itp. Mam nadzieje, ze nie
mam uposledzony w windowsie procesor...

Zreszta dziwne rzeczy sie dzieja.. ale o to zapytam sie pozniej. Poba
ustawiania pamiec na 200 procesor na FSB 200x9 spowodowala ze 1,5 dnia sie
meczylem i nie moglem zainstalowac ponownie windowsa i dopiero format
wszystkich partycji dysku pomogl mi...

A na FSB 166x14 chodzi bez problemu, tlyko pamiec chodZi nie na pelnej
szybkosci...

Pozdrawiam
Geralt