Karta grafiki do pracy w srodowisku CAD.

Autor: Przemek_Szrk <szarkiz_at_gazeta.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 12:04:56 MET DST

Witam.

Zostałem poproszony o zlozenie sprzetu, ktorego przeznaczeniem bedzie
praca w programach typu CAD. Jest to komputer dla architekta.

Problem w tym ze bez problemu polecilbym zestaw do domu/biura,
natomiast ta prosba obejmuje chyba bardziej wyspecjalizowany sprzet.

Zakladam ze jednostka cetralna nie bedzie sie specjalnie roznila od
standardowego zestawu posledniego uzytkownika.

Barton 2500+, 512 RAM, zasilka jakis Chieftec, plyta zapewne
Abit.
Chociaz sklanialbym sie ku intelowi: 2.4 C, MSI Neo+, RAM 512.

Problemem jednak pozostaje wybor grafiki. Stad moje pytanie.
Czy do zastosowan w programach jw. czyli CAD wystarczy zakupic
standardowego GF-a z serii 440MX, czy jednak mierzyc wyzej.
Radek 9200 ? GF-5200 ? A moze cos bardziej wyszukanego ?

Czy roznica w wydajnosci, jakosci bedzie zauwazalna ?

Prosze o drobna pomoc.

Pozdr.
Przemek.