Re: Karta grafiki do pracy w srodowisku CAD.

Autor: BUNIEK <NOSPAMmbuniek_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 13:52:16 MET DST

> Barton 2500+, 512 RAM, zasilka jakis Chieftec, plyta zapewne
> Abit.
> Chociaz sklanialbym sie ku intelowi: 2.4 C, MSI Neo+, RAM 512.

Zgadza sie intel o ile nie chcesz miec mozliwych problemow

> Problemem jednak pozostaje wybor grafiki.

Po pierwsze 2d czy 3d architekt to oba tryby caly pic kart do CAD/CAM to
oprogramowanie posiadam taka karte na poziomie wydajnosci GF2MX400 na u
kladzie QUADRO MXR2 dokladnie nazywa sie to ELSA synergy III wyszla teraz
chyba 4 na QUADRO4 >> GF 4 TI
ale te karty slono kosztuja moja kosztowala 2700 netto dawno temu :) ta nowe
pewnie tez w okolo 2000 - 3000 pln bedzie kosztowala ale to sa karty
jakosciowo wysko i nico tylko szybsze od swoich cywilnych odpowidnikow,
calym ich potencjalem sa sterowniki dedykowane do konkretncyh aplikacj
AutoCad 3dstudi max itp.

link z 2002 wiec ceny padly lub tylko rynek wtorny ale warto poszukac te
sterowniki najczesciej dodaja jakies menui w aplikacji itp.

http://www.pcworld.pl/news/news.asp?id=33444

Pozdrawiam
Buniek