Re: Karta grafiki do pracy w srodowisku CAD.

Autor: Jacek Bonicki <boni_at_usun.mnie.neostrada.do.konca.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 15:43:15 MET DST

Użytkownik "Przemek_Szrk" <szarkiz@gazeta.pl> napisał w wiadomości
news:cghogd$59i$1@inews.gazeta.pl...
> Witam.
>
> Chociaz sklanialbym sie ku intelowi: 2.4 C, MSI Neo+, RAM 512.

Zostań raczej przy AMD, jeśli Intel to już lepiej pełne P4.

> Problemem jednak pozostaje wybor grafiki.

A do jakiego monitora będziesz to podłączał (ew. jaka jest docelowa
rozdzielczość)? Przy 1024x786 (a nawet trochę więcej) nie ma zbyt dużej
różnicy pomiędzy matroxami a firmowymi radeonami/gf, szczególnie jeśli
monitor jest dolnopółkowy. Jeśli nie widać różnicy to po co przepłacać :)
Ale jeśli masz dobry monitor i planujesz pracę np. w 1600x1200@85Hz lub
większej to matrox będzie dobrym wyborem (nawet jakaś starsza G450/G550)
No i matroxowy tryb dwumonitorowy jest miodzio :)

pozdrawiam

--
   |__/                Jacek Bonicki                 \