Re: Karta grafiki do pracy w srodowisku CAD.

Autor: lew <lew666_at_op.pl>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 16:26:03 MET DST

Przemek_Szrk wrote:

> Witam.
>
> Zostałem poproszony o zlozenie sprzetu, ktorego przeznaczeniem bedzie
> praca w programach typu CAD. Jest to komputer dla architekta.

jak rozumiem nie ma to byc profesjonalny sprzet do biura projektowego
tylko taki tani zestawik do "chalturzenia" w domciu? jesli tak to moze
warto rozwazyc wariant softmodowanego GF na Quadro? np. bardzo dobrze
podatne na takie mody GF serii 4 Ti czy fx 5800/5900xt. nawet niezwykle
latwo modowalny GF 2 w aplikacjach CAD wykorzystujacych 3D moze miec
osiagi niemalze porownywalne z profesjonalnymi "niskimi" modelami Nividi
  serii Quadro. w tak zmodowanym sprzecie mozna stosowac profesjonalne
sterowniki pod aplikacje potrafiace dac duzego "kopa" w wydajnosci.
wiecej info znajdziesz np. http://forums.guru3d.com/ lub
http://www.3d.pl/wwwboard.cgi

> Pozdr.
> Przemek.