Re: Nagly zanik pradu - UPS winny czy zasilacz.

Autor: Saiko Kila <fnvxbxvyn_at_phgzr.vqrn.arg.cy>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 19:49:53 MET DST

Proces "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> zwrócił błąd:

> APC, ale co? Smart czy Back? Jaki dokładnie model?

To prosty model UPS-Back, wersja CS, z monitorowaniem przez USB.

> Chyba trochę za słaby ten UPS... Mógłbyś przynajmniej zmniejszyć jego
> czułość? A możesz się przełączyć na inną fazę? Sprawdzałeś, jak się
> zachowuje UPS bez Powerchute'a?

Nie sprawdzałem jeszcze, zrobię to dziś. Akurat ten Powerchurte jest bardzo
denerwujący, często lubi pokazywać że stracił połączenie z UPsem, po chiwli
zawsze odzyskuje, ale nie wiem po co to robi. Co do zmiany czułości to
chętnie, ale nie doszedłem jak to zrobić, w instrukcji nie znalazłem, teraz
szukam w sieci. Tylko że on ewidentnie jest przeciążany (albo tak
twierdzi), a przed zmianą zasilacza nie był. To mnie dziwi. :-|

--
Saiko Kila -- JID: saikokila@chrome.pl -- email: pomyśl! -- GG: 4088862
"Ciężki jest dobry. Na ciężkim możesz polegać. Jeśli nie zadziała zawsze