Re: Nagly zanik pradu - UPS winny czy zasilacz.

Autor: Andrzej P. Wozniak <uszer_at_poczta.onet.pl.invalid>
Data: Wed 25 Aug 2004 - 11:19:25 MET DST

Osoba podpisana jako Saiko Kila <fnvxbxvyn@phgzr.vqrn.arg.cy> w artykule
<news:n2x58v5m33kt.dlg@saiko.pl> pisze:

> Proces "Andrzej P. Wozniak" <uszer@poczta.onet.pl.invalid> zwrócił błąd:
> To prosty model UPS-Back, wersja CS, z monitorowaniem przez USB.

Aha. To chyba ten model tak ma. Prawdopodobnie winna jest komunikacja po
USB.

> Nie sprawdzałem jeszcze, zrobię to dziś. Akurat ten Powerchurte jest
> bardzo denerwujący, często lubi pokazywać że stracił połączenie z
> UPsem, po chiwli zawsze odzyskuje, ale nie wiem po co to robi.

O właśnie - znam ten ból. USB jest prądożerne.
Możesz ściągnąć aktualizację do Powerchute'a z internetu. Coś tam
poprawili i jest też po polsku, ale najlepiej go wyłącz. W jednym miejscu
to poskutkowało, choć przyczyna była inna - praca w programach dosowych.
Komunikat nie przebija się na pełny ekran, a po minucie następuje
wyłączenie.
Teraz czasem popiskują (kupili 4 takie UPSy), ale podtrzymują napięcie do
końca.

> Co do
> zmiany czułości to chętnie, ale nie doszedłem jak to zrobić, w
> instrukcji nie znalazłem, teraz szukam w sieci.

Chyba nie znajdziesz. W tym modelu nie ma za dużo do ustawiania.

> Tylko że on ewidentnie
> jest przeciążany (albo tak twierdzi), a przed zmianą zasilacza nie
> był. To mnie dziwi. :-|

Może teraz masz więcej urządzeń podłączonych do USB?

--
Andrzej P. Woźniak  uszer@pochta.onet.pl  (zamień z<->h w adresie)