Re: Jaką gwarancje daje samsung?

Autor: Piotr Wydymus <motaboy_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 14:33:59 MET DST

> '17. Nie
> moge znaleźć do niego gwarancji. Brałem go z kompem na giełdzie w arno
ale
> na gwarancji z elementami go nie ma. Oni chyba nie pisali jak była
gwarancja
> producenta.
> Teraz pytanie. Nie moge znaleźć książeczki od monitora. Czy w niej
jest
> karta gwarancyjna? Np. Liteon tak robi że ostatnia strona.

Jeśli masz paragon / fakturę, to możesz się obejść bez gwarancji i
reklamować sprzęt u sprzedawcy w ramach rękojmi tytułem niezgodności
towaru z umową kupna-sprzedaży. W ciągu dwóch lat. Tyle, że nie jestem
pewien od kiedy ten przepis obowiązuje. Zadzwoń do Federacji Konsumentów
lub UOKiK.

--
Piotr Wydymus, Bielsko-Biała
motaboy@poczta.onet.pl, GG: 2904275