Jaką gwarancje daje samsung?

Autor: Kris <monster[nospam>
Data: Tue 24 Aug 2004 - 13:41:56 MET DST

Sorki za trochę ot ale zepsuł mi sie po pół roku monitor Samsung '17. Nie
moge znaleźć do niego gwarancji. Brałem go z kompem na giełdzie w arno ale
na gwarancji z elementami go nie ma. Oni chyba nie pisali jak była gwarancja
producenta.
Teraz pytanie. Nie moge znaleźć książeczki od monitora. Czy w niej jest
karta gwarancyjna? Np. Liteon tak robi że ostatnia strona. Niektórzy dają
osobną ale jak daje samsung? Może gwarancje mają w Arno i wystarczy ze
zawioze? ale jeźli byla z monitorem to musze u siebie szukać. tylko czego?
:)