Re: Samsung vs NEC[OT]

Autor: MKazim <mkazim_at_aster.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 23:21:45 MET DST

Użytkownik "radarek" <ufo@onet.pl> napisał w wiadomości
news:cg4mg2$82d$1@mamut.aster.pl...

> [...]
> powinien wpierw obejrzec bo moze sie okazac ze jest to
> dla niego do zaakceptowania. Zeby nie bylo watpliwosci
> nie naleze do ludzi ktorzy uwazaja ze obraz odswiezany z
> czestotliwoscia 60hz wyglada tak samo jak 85hz.
> Co do tego ze monitor slabo obsluguje inne rozdzielczosci
> niz standardowa - no coz, tak samo jest z crt, bo kazdy
> kupuje monitor zeby uzywac go w typowej (maksymalnej w
> ktorej jest dobry obraz) rozdzielczosci. Tak wiec w dol
> raczej sie jej nie zmienia i tak, a w gore na crt rowniez
> nie ma to sensu bo obraz traci na ostrosci.

Trochę bym się nie zgodził... mój ukochany CTX.. przeznaczony do pracy w
1024x768@85Hz
od nowości pracuje 800x600@100 bo tak mi wygodniej... za młodu obraz w
każdej rozdzielczości był jak żyleta ( na Matroxie G200 ) nawet w
1280x1024@66Hz bo więcej nie wyciągał.
Na koniec dodam, że monitorek jest 15" CTX Futura (kineskop Sony Trynitron).
Zamierzam na dniach przesiąść się na NECa FE991 SB i korzystać z niego w
rozdzielczości 1024x768... na tych 18" w LCD miał bym 1280x1024 na 17" to
robi różnicę. A cena jest jednak dużo niższa, bo żeby geometria była taka
cudo i ostrość cacy... to by się DVI przydało... a to kosztuje... przez
D-Suba to ja dziękuję... straszne rzeczy już widziałem :-)