Re: Samsung vs NEC

Autor: MiW <miw_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Fri 20 Aug 2004 - 22:27:52 MET DST

> Nie wiem, nie znam sie, ale wiem ,ze po przesiadce z 14" monitora w
> wieku 20 lat (ja, nie monitor) wzrok mi sie pogorszyl :( Prawdopodobnie
> przez "rygorystyczna" norme MPR2, jaka ten monitor spelnia (podobno, ale
kto
> go tak na prawde wie). Teraz bedac dziadkiem... eee majac cwierc wiecze,
juz
> nie widze tak dobrze na duza odleglosc, chociaz okulistka z takim
> urzadzeniem elektronicznym do kontroli wzroku powiedziala, ze mam
doskonaly
> wzrok. Ale ja wiem swoje :P

Ja siedze przy CRT w roznych odmianach (UHR = Ultra High Radiation WESTA
TC201 od ok '89, potem '93 JEC rowniez UHR ;-), dalej Hyundai 15" i ostatnio
Philips 19") i jakos mi sie wzrok od nich nie pogorszyl w ogole (a stuknelo
mi cosik kole 23 dopiero).
Pogorszyl mi sie (w taki sposob jak powyzszy kolega opisywal) od czego
innego... od jazdy na rowerze bez gogli/okularow. Ped powietrza znaczaco
osusza spojowki :(

--
pzdr.
MiW