Re: Laptop - bateria - zasilacz

Autor: Marcin Cikorski <cikora_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 15:15:22 MET DST

Użytkownik "SEBA" napisał >
>mam laptopa
> mam baterie
> mam zasilacz
>
> kiedy chce podlaczyc laptopa do sieci raz mi sie udaje a raz nie
> kiedy mi sie udaje jest wszystko ok jednak bateria jest na stan 0%
> naladowania
> po kulkugodzinnej pracy bateria nadal jest na 0%
> to mi tak bardzo nie przeszkadza nie musi pracowac na samych bateriach
> tylko moje pytanie brzmi dlaczego raz sie zalacza i normalnie pracuje
> a innym razem moge probowac caly dzien go uruchamiac i nic
> nazajutrz jak gdyby nic uruchamia sie bez problemu
> [...]

Mam podobny problem.
Kupiłem notebooka (nie nowego).
Przywiozłem do domu, właczyłem, poinstalowałem programy.

Nastepnego dnia włączam (naciskam na przycisk) i nic... brak reakcji. Po
godzinie próbuje znowu włączyć i... działa. Naciskam z 10 razy przyscisk i
odpala.
U mnie sprawa ma się lepiej, bo bateria - jak już odpali notebook, jest
naładowana. Poprostu jest problem z rozruchem.

Kiedy notebook pracuje np. 2h, wyłączam go po pracy i za 10 sekund znowu
właczam, startuje od razu :)

Wydaje mi sie, ze notebook mógł zostać np. zalany. Oddałem go do serwisu.
Zobaczymy co powiedzą.

Marcin