Laptop - bateria - zasilacz

Autor: SEBA <seba_sza_at_gazeta.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 23:48:31 MET DST

witam grupowiczow

moj problem wyglada nastepujaco

mam laptopa
mam baterie
mam zasilacz

kiedy chce podlaczyc laptopa do sieci raz mi sie udaje a raz nie
kiedy mi sie udaje jest wszystko ok jednak bateria jest na stan 0%
naladowania
po kulkugodzinnej pracy bateria nadal jest na 0%
to mi tak bardzo nie przeszkadza nie musi pracowac na samych bateriach
tylko moje pytanie brzmi dlaczego raz sie zalacza i normalnie pracuje
a innym razem moge probowac caly dzien go uruchamiac i nic
nazajutrz jak gdyby nic uruchamia sie bez problemu
gdzie tkwi problem

z gory dzieki za info