Re: SEAGATE

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 13:30:22 MET DST

> nie zawiodła mnie w ciągu ostatnich 2 lat (mowa tylko o dyskach
> pochodzących z tego okresu).

Jakis czas temu oddalem do serwisu Cawiara 160 gb 8 mb cache'u, dysk z 1 bad
sektorem. Ot 16 kb takie niby nic. Dostalem w zamian za doplata 200 tke
Maxtora.
Niby nic, tyle ze w serwisie sformatowano go spreparowano itp. i bad sector
zniknal. Tez niby nic ciekawego, ot Windows uroil sobie bad-sector i
zaznaczyl go.
Dziwne tylko bylo to, ze sciagniety ze strony Cawiara program do testowania
sprawnosci dysku alarmowal mi aby natychmiast zbackupowac dysk i oddac go do
"vendora" bo jego fittness byl very low
    . W sumie ciesze sie, ze sie pozbylem dysku bo w ciagu pol roku uzywania
znaczaco wzrosl halas pracy tego urzadzenia (mowie oczywiscie o moim
egzemplazu HDka, absolutie nie generalizuje).

zdrowko
x4y4