Re: dysk sata

Autor: emeswu <emeswu_at_o2.lp>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 13:35:47 MET DST

Użytkownik "maciej" <majcher99@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cgck64$mag$1@atlantis.news.tpi.pl...
> Witam
> Mam taki problem wszystko bylo ok gosc przyniosl mi kompa i mowi ze mial
kupe wirusow, trojanow itp. no i pmagic skasowalem partycje wyczyscilem mbr
i jak instaluje win xp to instalator krzyczy mi ze nie ma zadnych dyskow

> plyta glowna to abit kv8-max3
> dysk - wd 80gb
>
> pozdrawiam i bede wdzieczny za wskazowki (niestety nie mam drugiego dysku
sata zeby sprawwdzic czy jest to cos z dyskiem)

Bylo 100 razy, ale jak odpowiadam to:
Przy instalacji na samym poczatku wciskasz F2 (albo F6 - juz nie pamietam),
instalujesz sterownik od dysku z dyskietki, pozniej podczas instalacji win
xp zakladasz partycje i jest ok.