Re: SEAGATE

Autor: Sniper <sniper10000_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 12:44:11 MET DST

szogun napisał:

> a tak przy okazji są jeszcze jakieś niezawodne dyski, ktore
> potrafią pracować przynajmniej 3 lata??

Ciężko jednoznacznie stwierdzić, bo trzeba by poprzeć takie teorie
jakimiś poważnymi badaniami. Ja powoli zaczynam nabierać coraz
większego zaufania do WD. Jak na razie jest to jedyna firma, która
nie zawiodła mnie w ciągu ostatnich 2 lat (mowa tylko o dyskach
pochodzących z tego okresu).

--
                        Pozdrawiam, Sniper