problem z flyvideo 98 - brak obrazu

Autor: piotrek <squid_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Mon 23 Aug 2004 - 13:27:15 MET DST

Witam,
Mam problem z karta flyvideo 98. Przelozylem ja do drugiego kompa i nie chce
dzialac tzn. jest dzwiek, ale nie ma obrazu i do tego po jakims czasie
komputer sie wiesza.
Komp na ktorym to nie dziala to:
Compaq PIII 650MHz 128 RAM z karta graficzna zintegrowana ATI Rage Pro 2 AGP.
Probowalem z roznymi sterownikami na systemach w98 i wxp i roznymi programami
(JTV, DScaler, MoreTV, ATV2000). Dodam jeszcze, ze nie instaluja mi sie pod XP
sterowniki ze strony producenta sprzetu :(. Wyswietla informacje, ze
sterowniki nie pasuja do urzadzenia.

Ma ktos moze jakis pomysl co moze byc nie tak i co ewentualnie
pozmieniac/poinstalowac?

Wielkie dzieki,
pozdrawiam,
Piotrek