Re: AMD Sempron & AMD XP

Autor: Larus <larus_at_silesianet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 18:35:29 MET DST

Indywiduum zwane *Xob*, w wiadomości
<cgafae$p77$1@nemesis.news.tpi.pl> wyprodukowało:

> swoją drogą ciekawe co będzie działo się w sklepach :) ?

E tam ;-) To samo co kiedyś.

> jak do tej pory były 'prawdziwe' MHz :) a teraz ? czekam na kolejne popisy
> chłopaków ( i dziewczyn ) od reklamy

Już to przerabialiśmy, przy pierwszym PR AMD ;-)

> Racja. Zniknie cała Soc A. W sumie - płakał nie będę choć jest to do tej
> pory chyba najbardziej udany cykl procesorów x86 ( no może jeszcze P3 było
> OK )

True. Ale wszystko przemija...

> Ceny spadną. A ja czekam na S939. Jak narazie w całym tym bałaganie socetów
> od AMD i intela właśnie ta wydaje mi się najbardztiej przyszłościowa. Obym
> się nie mylił bo jak narazie zamierzam pozostać przy AMD. Widać ich polityka
> dot. wydajności ( mniej MHz ale za to krótsze potoki ) wyszła im w końcu na
> dobre.

No ja tam na przykład sobie darują całą tą generację. Na Socket A @
2.5 GHz spokojnie sobie przeczekam tę burzę i zobaczymy co sie
wyklaruje... Przejście na 2.5 GHz A64 dla mnie osobiście niczego nie
zmieni (w wydajności)

--
Dawid "Larus" Paszkowski <larus@pf.pl> / MAD powered
  "Non qui parum habet, set qui plus qupit, paupare est"