Re: AMD Sempron & AMD XP

Autor: Xob <xob_at_blokersi.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 17:46:24 MET DST

> No jakby nie patrzeć :-)

swoją drogą ciekawe co będzie działo się w sklepach :) ?
jak do tej pory były 'prawdziwe' MHz :) a teraz ? czekam na kolejne popisy
chłopaków ( i dziewczyn ) od reklamy

Celeron

> Ale docelowo tej linii nie będzie. A skoro produkt jest dobry i spełnia
> oczekiwania praktycznie wszsytkich zainteresowanych, to czemu nie
> ciągnąć ile się da na jego udanej konstrukcji.

Racja. Zniknie cała Soc A. W sumie - płakał nie będę choć jest to do tej
pory chyba najbardziej udany cykl procesorów x86 ( no może jeszcze P3 było
OK )

> Jest, ale za drogi. 730zł ? Idiotyzm. CO do S939 AMD zapowiedziało już
> niższe wersję od $200.

Ceny spadną. A ja czekam na S939. Jak narazie w całym tym bałaganie socetów
od AMD i intela właśnie ta wydaje mi się najbardztiej przyszłościowa. Obym
się nie mylił bo jak narazie zamierzam pozostać przy AMD. Widać ich polityka
dot. wydajności ( mniej MHz ale za to krótsze potoki ) wyszła im w końcu na
dobre.

Xob