Re: Z gramofonu na komputer - C.D.

Autor: A_Zet <adek124_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 18:36:21 MET DST

Dnia Sun, 22 Aug 2004 14:27:35 +0200, MadMan
<madman15@nie-spamo-wac.wp.pl> napisał(a):

> [...]
>podłączyłem gramofon do komputera, ale zgrywanie nie działa tak jak powinno
>- w momentach, gdy dźwięk na płycie jest cichszy, program zgrywa go BARDZO
>cicho i wychodzi tragicznie. Na odsłuchu dźwięk jest dobry. Co może być
>problemem? Program, karta dźwiękowa, wzmacniacz czy może sam gramofon? Czy
>zastosowanie karty muzycznej PCI (np. SB Live!) mogłoby rozwiązać problem?
>Mógłbym pożyczyć w razie czego...
>
>Sprzęt, którego używam:
>
>- karta dźwiękowa C-Media zintegrowana na płycie MSI KT6 Delta (chipset VIA

Mam chyba jeszcze slabsza, bo zintegrowana na plycie ECS K7S5A czyli
"szlagierze" tej grupy, zatem karte, jako domniemana przyczyne
wykluczylbym.

>- wzmacniacz Zodiak (Unitra)
>- gramofon Bernard (też Unitra)

Trudno wyrokowac, bo mam niemal identyczny sprzet, czyli Bernard
podlaczony do kombajnu (dwa wejscia magnetofonowe - jedno z nich
uzywam w polaczeniu z wyjsciem karty dzwiekowej, tuner, aux i
mikrofon) Unitry. Jak masz oznaczone wyjscie z tego wzmacniacza? Ja
mam wyjscie oznaczone jako AUX. I to wyjscie podlaczylem do wejscia
karty dzwiekowej.

Sam odsluch nie swiadczy wiele, gdyz wyjscie glosnikowe musi sie
roznic od wyjscia AUX.

Sprawdz jeszcze ustawienia suwakow na karcie, a takze sprobuj zamienic
z wejscia liniowego na wejscie mikrofonowe.

>- program Audacity, aczkolwiek z innymi jest to samo.

Ja sie posluguje WaveLab 4.0

--
Adek {adek124(małpa)w.domku.prv.pl}
http://adek124.republika.pl/