Re: AMD Sempron & AMD XP

Autor: Xob <xob_at_blokersi.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 21:39:48 MET DST

> Już to przerabialiśmy, przy pierwszym PR AMD ;-)

intel ma więcej kasy ;) wymyślą coś ciekawszego :)

> True. Ale wszystko przemija...

niestety :)

Obym

> No ja tam na przykład sobie darują całą tą generację. Na Socket A @
> 2.5 GHz spokojnie sobie przeczekam tę burzę i zobaczymy co sie
> wyklaruje... Przejście na 2.5 GHz A64 dla mnie osobiście niczego nie
> zmieni (w wydajności)

Mój poczciwy Thorton daje z siebie co może ( a wycisnąłem z niechy chyba
wszystko co w sobie chował - Thorton, 512 cache, FSB 200, 2400 MHz do 2700
MHz jak baaardzo potrzeba ).
Od jakiegoś czasu okazuje się że lepiej dołożyć kolejne kilkaset MB RAM niż
szybszy procesor...
I od czasu do czasu wymiana k.graf - od czasu do czasu w coś się zagra...