Re: Kontroler Scsi U2W wisi (?)

Autor: pawel <untiled_at_wielblad.poczta.fm.juz.nie.valid.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 03:15:24 MET DST

21 Aug 2004 09:55:02 +0200, m99WYTNIJTO@poczta.onet.pl
<79a7.00000861.4126ffd6@newsgate.onet.pl> napisal(a):

>Nie wykrywa bo nie dochodzi do tego momentu. Pierwszy ekran o ktorym pisalem to
>ten gdzie jest testowana pamiec i wykrywane sa napedy EIDE. Do drugiego ekranu
>z taka ramka juz nie dochodzi.
Po przejciu POST plyty powinien sie zgloscic bios kontrolera SCSI.
Zrob kilka podejsc:
Odlacz tasme od kontrolera i sprawdz czy sie zglasza (powinien).
Jezeli sie poprawi to masz zla/uszkodzona tasme lub terminator.
Wloz ten kontroler do jakiegos innego kompa i zobacz efekty.

>Nie mam takiej mozliwosci
Czyli w ogole nie zglasza sie bios adapteca?
Nawet jezeli tego nie widac to nacisnij te sekwencje klawiszy.
Z tym ze gdyby bylo OK, to by poszedl dalej. Cos masz nie tak.
Szukalbym w przerwaniach, ale pisales ze juz przekladales po slotach.

>Chcialbym przede wszystkim wiedziec czy mam reklamowac czy moze robie cos nie
>tak.
Tak jak pisalem wloz do innego kompa (najlepiej slabszego) i sie
dowiesz czy to wina kompa czy karty.

>jezeli do kontrolera nie podlacze tasmy czy mimo to powinno
>jakos dzialac tzn ekran powinien cos wyswietlac?
Tak, powinien sie zglosic bios adapteca.

--
pawel