Re: Kontroler Scsi U2W wisi (?)

Autor: <m99_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 22 Aug 2004 - 17:34:43 MET DST

> Zrob kilka podejsc:
> Odlacz tasme od kontrolera i sprawdz czy sie zglasza (powinien).

odlaczalem tasme, jest czarny ekran z migajacym znaczkiem podkreslenia

> Jezeli sie poprawi to masz zla/uszkodzona tasme lub terminator.

nie poprawia sie

> Wloz ten kontroler do jakiegos innego kompa i zobacz efekty.

wlasnie dalem koledze zeby zobaczyl jak bedzie u niego

> Czyli w ogole nie zglasza sie bios adapteca?
> Nawet jezeli tego nie widac to nacisnij te sekwencje klawiszy.

wciskalem, nic sie nie dzieje

> Z tym ze gdyby bylo OK, to by poszedl dalej. Cos masz nie tak.
> Szukalbym w przerwaniach, ale pisales ze juz przekladales po slotach.

no wlasnie, wyciagnalem nawet wszystkie pozostale karty

> Tak, powinien sie zglosic bios adapteca.

u mnie sie nie zglasza :(

Ale dzieki za pomoc, mam wrazenie ze jestem coraz blizej