Re: Kontroler Scsi U2W wisi (?)

Autor: <m99WYTNIJTO_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 21 Aug 2004 - 09:55:02 MET DST

> A wykrywa prawidlowo? Jezeli tak to pokazuje ID urzadzen i nazwe.

Nie wykrywa bo nie dochodzi do tego momentu. Pierwszy ekran o ktorym pisalem to
ten gdzie jest testowana pamiec i wykrywane sa napedy EIDE. Do drugiego ekranu
z taka ramka juz nie dochodzi.

> ctrl+A bodaj pozwala wejsc w bios kontolera, tam sprawdz co masz
> ustawone.

Nie mam takiej mozliwosci

> A biosie kompa masz ustawione bootowanie na SCSI?

Tak

 Sprawdz kolejnosc.
> Popraw tasme, podociskaj terminator itp.

Wiele razy

> Mam podobny kontroler i wszystko jest OK.
> Zworkologii szukaj u adapteca w manualu.

Szukalem ale nie ma nic na temat tej konkretnej zworki

 Masz wlasciwa tasme i
> terminator LVD/SE ?

Tak

> pawel

Dzieki,
Chcialbym przede wszystkim wiedziec czy mam reklamowac czy moze robie cos nie
tak.
I jeszcze pytanie, jezeli do kontrolera nie podlacze tasmy czy mimo to powinno
jakos dzialac tzn ekran powinien cos wyswietlac?